Razvan Raducanu

Public relations online

Social media

  • Social media policies
  • PR Online technology. Online platforms
  • Brand reputation management
  • Social media metrics
  • Social media privacy
  • The management of intelligence within a company
  • Social media crisis prevention/management
  • Analysis of social media relationships


Exam requirements


Proiect 1

  1. Sa se creeze un audit al profilului social media al unei institutii a statului(primarie, spital, scoala, universitate, etc.) sau al unei companii private(banca, spital, companie de telefonie, etc.).
  2. Sa se creeze o politica social media pentru institutia aleasa.
  3. Sa se redacteze un SMPR (social media press release) pentru institutia aleasa.
  4. Realizati un plan social media pentru institutia aleasa.
  5. Creati o diagrama de raspuns la o posibila criza in social media pentru institutia aleasa.
Toate documentele de mai sus se vor trimite prin email (rrazvan [dot] rraducanu [at] gmail [dot] com).


Proiect 2

  1. Sa se promoveze in mediul virtual o entitate (persoana/firma/brand, etc.) utilizand o platforma de tip CMS (Google Sites, Drupal, Wix, etc.), cont de Facebook, Twitter, etc.
  2. Utilizand metrici social media, sa se cuantifice impactul promovarii in social media a entitatii create anterior si sa se identifice directiile in care pot fi facute schimbari pentru a imbunatati scorul. Se vor utiliza metricile: Google Analytics, GoStats, Yandex Metrica, Clicky, Inspectlet, Fb pixel. Observatiile vor fi trimise prin email la adresa rrazvan [dot] rraducanu [at] gmail [dot] com.




Tutorials