Public relations online
Social media
- Social media policies
- PR Online technology. Online platforms
- Brand reputation management
- Social media metrics
- Social media privacy
- The management of intelligence within a company
- Social media crisis prevention/management
- Analysis of social media relationships
Exam requirements
Proiect 1
- Sa se creeze un audit al profilului social media al unei institutii a statului(primarie, spital, scoala, universitate, etc.) sau al unei companii private(banca, spital, companie de telefonie, etc.).
- Sa se creeze o politica social media pentru institutia aleasa.
- Sa se redacteze un SMPR (social media press release) pentru institutia aleasa.
- Realizati un plan social media pentru institutia aleasa.
- Creati o diagrama de raspuns la o posibila criza in social media pentru institutia aleasa.
Proiect 2
- Sa se promoveze in mediul virtual o entitate (persoana/firma/brand, etc.) utilizand o platforma de tip CMS (Google Sites, Drupal, Wix, etc.), cont de Facebook, Twitter, etc.
- Utilizand metrici social media, sa se cuantifice impactul promovarii in social media a entitatii create anterior si sa se identifice directiile in care pot fi facute schimbari pentru a imbunatati scorul. Se vor utiliza metricile: Google Analytics, GoStats, Yandex Metrica, Clicky, Inspectlet, Fb pixel. Observatiile vor fi trimise prin email la adresa rrazvan [dot] rraducanu [at] gmail [dot] com.
Tutorials